Pri poskytovaní služieb nám pomáhajú súbory cookie. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s našim používaním súborov cookie. Ďalšie informácie

Chcete byť úspešný? Len dobrý nápad vám to nezaručí

SEO Text

Dostať skvelý podnikateľský nápad nie je vec, ktorá sa vám stáva denne. Ak ste presvedčený o jeho výnimočnosti a zvažujete založenie akciovej spoločnosti či eseročky, mali by ste vedieť jeden dôležitý a nie veľmi príjemný fakt. Dobrý nápad je približne iba 20 % z vášho úspechu. Čo je teda zvyšných 80 %? Je to hlavne drina, ochota obetovať podnikaniu svoj voľný čas, neustále napredovať, sledovať trendy, vymýšľať nové veci a učiť sa z vlastných chýb. Ako by to malo vyzerať, aby ste uspeli?

 
Reklama

Odlíšte sa

Ak chcete začať podnikať v silno konkurenčnej oblasti, môžete uspieť aj vtedy, ak si otvoríte kaviareň na ulici, kde je už 5 iných kaviarní. Ako? V prvom rade musíte byť iný, nekopírujte ceny, vzhľad, ponuku či otváracie hodiny. Pretože týmto všetkým sa môžete odlíšiť – najlacnejší môže byť iba jeden a je zbytočné ísť do takejto vojny, pokojne buďte drahý, aj luxus ľudí láka. Alebo si stavajte na exkluzivite kávy, nájdite si malú pražiareň alebo malého pestovateľa kávy z Kolumbie, ktorý má príbeh a ten predajte. Robte to inak a hlavne lepšie, úspech sa dostaví. Možno už o pár rokov budete riešiť založenie sro v Maďarsku, lebo slovenský trh vám bude malý.  

Vzdelávajte sa

Ak chcete zo seba urobiť lepšieho podnikateľa a posunúť vašu firmu vpred, musíte sa neustále vzdelávať. Ak sa koná zaujímavé školenie v kongresovom hoteli v Žiline a vy ste momentálne v Košiciach, nerozmýšľajte o tom, že je to ďaleko. Okrem toho, že sa dozviete niečo nové, môžete tam stretnúť aj zaujímavých ľudí. Nastavte sa na frekvenciu – síce už niečo viem, ale potrebujem vedieť viac. 

Inovujte 

Je dôležité, aby vaše služby či produkty mali stúpajúcu tendenciu. To dosiahnete jedine neustálym inovovaním, zlepšovaním a posúvaním vašej ponuky vpred. Máte reštauráciu? Nebojte sa upraviť menu podľa sezónnej ponuky, ľudia tak vycítia, že varíte z čerstvých surovín a záleží vám na tom. Nebojte sa takejto zmeny, síce ľudia budú najprv neistí a budú sa pýtať na staré meno, po jednom super obede na to hneď zabudnú. 

Spolupracujte

Naučte vašich zamestnancov spolupracovať, nielen v jednotlivých tímoch alebo naprieč nimi. Naučte SEO špecialistu, aby dokázal spolupracovať aj so skladníkom. Pretože nie tie firmy, ktoré majú najviac špecialistov, sú najúspešnejšie, ale tie, ktoré ich naučili spolupracovať. Pokúste sa  o to. 

 
 
Sdílení a tisk
   
 

finance.cz finance.sk firemnifinance.cz studentskefinance.cz peniaze.sk fondy.sk uroky.sk Register mf.cz