Pri poskytovaní služieb nám pomáhajú súbory cookie. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s našim používaním súborov cookie. Ďalšie informácie

Firemný web vám pomôže pri podnikaní

SEO Text

Firemný web je dnes prakticky samozrejmosťou, pretože len sotva nájdete lepšie miesto, kde môžete povedať záujemcom o vašich službách či výrobkoch toľko, koľko potrebujete. Navyše keď to porovnáte s reklamou, je to takmer zanedbateľná čiastka. Aj preto by ste pri vytvorení firemnej web stránky nemali šetriť na peniazoch ani na čase a mali to urobiť poriadne. Ako by mala vyzerať vaša podniková stránka, aby ste dokázali záujemcov premeniť na zákazníkov? 

 
Reklama

Aj vzhľad stránky je dôležitý 

Nemôžete si povedať, že trendy webdizajn je zbytočný, pretože obsah je kráľ a ten sa postará o tom, aby sa ste urobili z návštevníkov zákazníkov, nie je to však úplne pravda. Prečo? Lebo na prvom dojme záleží a veľmi. Nie, nie všetci ľudia sú povrchní, ale rozhodujú sa na základe svojich emócií. Odpovedzte si sami: od koho by ste si radšej kúpili výrobok? Od sympatického predavača v skvele padnúcom saku alebo od nepríjemného predavača s krátkymi nohavicami a v prepotenej košeli? Tak vidíte a presne o to sa postará webdizajn, ktorý ako prvý nalomí návštevníkov vašej stránky, aby si od vás niečo kúpili. 

Webidzajn a obsah sa dopĺňajú

Super webdizajn bez obsahu a hodnotný obsah bez webdizajnu nefungujú tak dobre, ako keď spoja sily. Prečo je obsah dôležitý, keď máte pre svoj web pekný šat? Pretože by ste nešli na druhé, tretie či štvrté rande s niekým, kto vyzerá božsky, ale nemáte sa s ním o čom porozprávať, nerozumiete si a nudí vás. Vtedy všetky tieto negatíva prebijú aj ten sexi vzhľad. Takže pripravte pre svojich návštevníkov obsah, ktorý ich na stránke udrží.

Ako by mal vyzerať kvalitný obsah

V prvom rade by mal byť zadarmo. A v druhom rade by ste na ňom nemali šetriť. Ak chcete šetriť, prenajmite si virtuálnu kanceláriu, no nerobte to pri tvorbe obsahu. A tiež by ste nemali robiť obsah iba preto, že ste si to teraz prečítali. Robte obsah preto, že máte čo povedať, viete, ako pomôcť svojim zákazníkom a máte záujem sa s nimi podeliť o kúsok z vášho know-how. Obsah by mal byť unikátny, taký, ktorý nikde inde nenájdu a navyše ich donúti vrátiť sa na vašu stránku. Ak im niečo dáte zadarmo, začne platiť pravidlo reciprocity – ak niekomu preukážete službu zadarmo, bude sa vám ju snažiť odplatiť čo najskôr. A prečo nie tak, že sa stane vaším zákazníkom? 

 
 
Sdílení a tisk
   
 

finance.cz finance.sk firemnifinance.cz studentskefinance.cz peniaze.sk fondy.sk uroky.sk Register mf.cz